2013. május 25., szombat

Hurt

http://www.youtube.com/watch?v=3aF9AJm0RFc
Elmegy a Nap, az utolsó sugár is elfut előlem
futok utána, loholok, követem, de nem tudom merre megy
megtört a fény bennem és elönti a sötétség
bármerre nézek mindent elfed a homály és a magány
egyedül csapódok a szikláknak, mert hullám vagyok én vagyok a tenger
senki se akkora mint én mégis minden kis csepp bennem él
az összeset megsiratom, mindegyik elhagy egyszer

A lábam egyszerre kopik a nyelvemmel, visszacsap
a szívem kiszakad, felrobban az agyam
a gondolatok ölnek meg és a szívem adja ki a parancsokat
egy halálos gépezet vagyok, saját magam vagyok saját magam ellensége
gond a gondolat, mindig is gond volt és mindig is az lesz
A  lelkem szabadságért sír a szívem folyamatosan üti
A testembe zártak örökre, rabságban él a szellem láncok tartanak itt
a kulcsokat eldobtam, mert én választottam ezt a börtönt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése