2012. szeptember 16., vasárnap

Joe's Garage

Meggyógyultam végre, Dominak nem megy a matek, Dórinak meg megy, nekem meg az megy, ami épp jobban érdekel. Ebben a pillanatban kezdett sorozatot nézni, szóval nem hinném, hogy túlzottan aggódna a matek miatt. Holnap megyek tesztet írni, nem szeretem ha tesztelnek és mindig ráparázok, persze most talán nem is alaptalanul, hiszen elvileg olyan dolgot kéne tudnom, amit lassan másfél éve elő se vettem, végül is még van elég sok időm addig és már elő is vettem az anyagot, de előbb kezdtem el új troll fiókot létrehozni vagy csak simán fetrengeni és céltalanul bambulni magam elé, mintsem hogy azokat tanuljam, talán beégek talán nem igazából túl nagy jelentősége talán úgy sincs... túl sok a talán talán?
Sétáltam egy kurvajót pénteken, sajna nem volt fotógép így nem tudtam megörökíteni a látványt és egyre mélyebbnek érzem a kapcsolatom Dórival is. Magamon is meglepődök, hova lehet ezt még fejleszteni? Beszarás Olivér beszarás.... Jah és utólag még annyit, hogy nem értem azokat, akik képesek nyitott ablaknál aludni 13 fokban, bugyiban és rövid valami kis felsőben, amíg mellette 2 ember hosszú nadrágban és pulóverben fagyoskodnak a takaró alatt, bár a végére megszoktam, de ez akkor sem egészséges, no sebaj az én szobámba legalább akkor nyílik az ablak ha én nyitom ki :D
Asszem ennyi, kijelentkezek
BRÉKÓ
Vége-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése