2012. szeptember 20., csütörtök

~Ne fűzzünk hozzá nagy reményeket~

Domi mondta ezt, a matek dolgozatával kapcsolatban, eléggé elbaltázhatta, mert ritkán látni tanulni, de most épp matekozik ez magamból kiindulva azt jelenti, hogy előre készül a javításra.
Holnap újra NNG és egy újabb teszt, ezúttal c-ből, magam is meglepődöm milyen gyorsan túltettem magam a csalódás mind a 7 szakaszán. (nem tudom mennyi van, de a 7 olyan hihető számnak hangzik) Ha nem sikerül valószínűleg szomorú leszek újra 1 napig, ha meg igen, akkor lehet egy életen át :D
Nem mellesleg megutáltam a filmeket, a horror filmeket legalábbis egészen biztosan, túl sokat láttam már és mind egy kaptafára íródnak, de igazából mostanában más műfajú filmeket se szoktam nézni -most jut eszembe, ma úgy emlékszem jön az első Office rész- szóval valami ilyesmi. Megettem 6 zsömlét, illetve fél zsömlét szóval összesen 3 egész zsömlét csak kinyögtem. Lekváros volt és jól csúszott, mivel 3 napja csak mirelit pizzát eszem ebédre jól esett a változatosság, persze felmerülhet a kérdés, hogy ez mégis ki a francot érdekel, de úgy fest nem tudom abbahagyni ezt a remek körbejegyzést (új szavakat alkotok, mától a körbejegyzés alatt az olyan bejegyzést értjük kedves gyerekek, amiben az ember elindul egy pontból és addig halad és írja le a maga körüli eseményeket, amíg ki nem törik a nyaka és 360 fokos fordulatot nem tesz). Mivel tegnap kicsit a szokottnál is szarabb kedvem volt, Dóri próbált jobb kedvre deríteni, látszólag eredménytelenül, látszat alatt viszont fogalmam sincs talán magamtól is jobban éreztem volna magam talán nem, sose derül ki, viszont úgy tűnhet mintha nem igazán lennénk egymásra hatással legalábbis rövid távon semmiféleképp, aztán, hogy mi változik a felszín alatt a gondolatok szintjén mégis ki tudhatja, én igen, más viszont nem vagy fordítva. Felmerült egy újabb pénz kereseti lehetőség, gyerek felügyelet (olyan komolyan hangzik, mint valami rendőrségi szerv) egész jó lehet, hétvégénként estefelé kéne vigyázni 2 pulyára persze jó pénzért a hátulütő csak az, hogy így is alig van mód, hogy Dórival találkozzak, ha még ezeken a napokon se lesz rá, akkor kissé megcsappan majd a nem virtuálisan eltöltött idő szóval mindennek megvan a sötét oldala is, a másik oldalról viszont eléggé könnyen szerzett pénz lenne. Angol fele jövet-menet hallgattam a frissen felvett tegnapi előadást, nagyon jó, nem is értem eddig, hogy nem jutott az eszembe, persze elvileg ilyet nem lehetne csinálni, de hát ennyi bűnözés belefér az életembe. Józsi amúgy dolgozik a hétvégén is, amin kicsit meglepődtem, mint kiderült középiskolás tanárokat tanít c# használatára, nem lehet rossz én is szívesen vállalnék ilyet, persze felmerül a kérdés bennem, ha már hétköznap is dolgozok/suliba járok és még hétvégén is, akkor mikor kapcsolódik ki az ember? Jó dolog a pénz és még jobb ha több van, de ha alkalmam se lenne elkölteni az mire lenne jó? Na jó attól talán nem kell félnem, hogy nem tudnám mire költeni, de azért nem szeretnék 7/7 dolgozni, 7/7 ről jut eszembe, amikor régen 7/7 WoWztam és ezzel körbe is értünk, mert most is fel van töltve az accom, persze nem jelenti azt, hogy minden este kötelezően ott ülnék, valahogy érettebb lettem már ettől és tényleg csak kikapcsolódásképp ülök oda, amikor épp időm van és nincs jobb dolgom, persze az ember észreveszi magán az árulkodó jeleket, amikor hívják valahova és egy pillanatra megtorpan, hogy menjen e vagy maradjon otthon játszani, de szerencsére már benőtt a fejem lágya úgy ahogy viszonylag szóval nem félek. Azt hiszem ez lett életem egyik leghosszabb bejegyzése (micsoda sekélyes életem lehetett eddig mi?) és most pedig irány tanulni, mert holnap megmérettetés következik, ja holnapról jut eszembe, úgy volt és gondolom még most is van, hogy Dóri itt alszik, egy kicsit elbizonytalanodtam a dologban, mert mostanában egy kicsit mintha változna a viszonyunk betudható ez, hogy egész múlt héten haldokoltam és annak, hogy ő suliba jár minden hétköznap. Nem mondanám, hogy rossz a viszonyunk, inkább szokatlan, mert Nyáron nem ehhez szokott az ember és őszintén szólva hiányolom a hosszasabb chateleseket is, amik mostanában mennek eléggé felszíneseknek tűnnek, de hát ha ennyire van idő és motiváció, akkor ezzel kell beérni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése