2012. szeptember 27., csütörtök

Ki-derül

Informálódtam és világrengető infókhoz jutottam, ellopták Dominik tesizős pólóját, mégis kinek kellene egy izzadt szakadt tesi póló? Fejlődik az ország! Van egy ezresem és rajta egy felirat "30" . Holnap vagyis fél óra múlva ma interjúra megyek, bár ez olyan hivatalosan hangzik, miért nem hívják csak beszélgetésnek vagy megbeszélésnek vagy ki tudja minek? Jól sikerült ezek szerint a C-s beugró teszt ezek szerint nem vagyok reménytelen, bár ezt eddig is tudtam, csak talán mások nem.
Office új rész, Revolution új rész és még mindig nem volt se időm se elég elszántságom, hogy megnézzem valószínű majd vasárnap környékén, de nem is értem csak úgy kifolyik az idő a markomból.
Kanadáról álmodtam egyik nap, vagyis ból nem ról, mert ott voltunk Dóri és Én és a nagybátyámék is és úsztam azt hiszem az jót jelent, mert szeretek úszni és voltak hullámok is meg egy nő, aki a nadrágomba kapaszkodva csimpaszkodott rajtam és angolul beszéltem álmomba és láttam Kamillát is és Dávidot is, aki nem is ő volt, mert, amikor megfordult egy duci kíni gyerek volt, aki úgy nézett ki, mint egy panda :D
István az angol tanár is nagyon pozitív dolgokat mesélt a helyről, nem is néztem volna ki belőle, hogy neki is ez a kedvenc országa és ha tehetné oda utazna, persze gondolhattam volna hova máshova valahogy hasonlít rám részben, ezek szerint ebben is az ízlése. Na mindegy lassan aludni kéne, holnap pedig minden kiderül és mindenki derül... HAHAHA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése