2013. március 4., hétfő

Disgust


Soha többé nem szeretnék álmodni, annyira undorító érzés, egyszerűen fúj
Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy hatással lesz rám néhány rossz álom
Undor, ez az amit éreztem utána órákig, és még most is basszus
nem tudom szavakba önteni egyszerűen én ennyire még semmitől nem undorodtam
hiába mondogatom, hogy, de hiszen csak egy álom volt, úgy se fog megtörténni a valóságba
a legroszabb az egészbe, hogy bármikor megtörténhet, sőt, több, mint valószínű meg is fog
kizártnak tartom, hogy ne történne meg, és egyszerűen wááá bárcsak ne tudnék róla, bárcsak semmiről ne tudnék soha, ami ilyen hányingert vált ki belőlem
mivel érdemeltem ezt én ki? undorító undor, fúj
utálom a hétköznapokat, de ez se igaz, inkább csak azt utálom, amit az eszembe juttatnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése