2012. december 18., kedd

nothing else matters

Nem fogom magam lestrapálni feleslegesen, ha bele halok is, akkor is ugyanennyit fogok kapni, mintha egész nap csak bambulok magam elé, üres az iroda, nyugodt a környék és én sem pánikolok még. Túl vagyok az utolsó előtti vizsgámon, fantasztikus érzés volt és jó volt egy társaság középpontjában is lenni amíg várakoztunk. Ma eltöprengtem rajta miért is húzódok háttérbe, ahogy valaki, bárki Dóri közelébe ér és nem teljesen tudom megmondani ez mikor kezdődött, de arra emlékszem, hogy ez régen egyáltalán nem így volt, amikor először találkoztam Mónikával is eszem ágába nem volt meghunyászkodni és bekussolni és átadni neki az irányítást, simán csak olyan voltam mint mindig és jól éreztem magam, viccesnek és központinak, akire felnéznek a többiek. És ha újra ilyen akarok lenni, akkor azt úgy nehéz, ha már az első pillanattól kezdve meg se szólalok, nem tudom mióta tartok így az emberektől, talán csak attól félek, hogy ha ilyen "párbaj" lenne én maradnék alul, de hát én győzöm le saját magamat az az igazság, semmi köze nincs ehhez másnak azt nem számítanám "vereségnek", ha én nem is harcolok hanem elfutok :D Minden esetre azt nem tudom kinek akarnék imponálni Dórin és Kittin kívűl, Manuellának még, de mindenki más a társaságban vagy ismeretlen vagy egyre kevésbé szimpatikus. Botos, András, Jenő (?!?!), Mónika (no comment), Józsi még kultúrált, Pityu se rossz arc, de a többiek nem tudom valahogy egyszerűen csalódás és egyre inkább csak az, minél jobban megismerem őket. András annyira nem vészes bár részegen egyáltalán nem szimpatikus, és józanul is jócskán voltak már olyan megszólalásai, és a fejemre szarásai, amiket nem tudok hova tenni, mert, amikor Dóriékkal találkozok vele, meg olyan mintha kicserélnék és valami tündéri álarcot húzna magára és én ezt kicsit kétszínűségnek találom. Visszatérve mindjért itt a Karácsony és mindenkinek akarok valamit adni, én magam semmit nem kérek, mert mindenem megvan, persze valamit úgy is kapok majd tudom, de én is akarok adni és most még lehetőségem is van rá. AZt meg se említettem vagy igen, hogy volt egy "afterparty", hát őszintén kifejtettem már elég sokszor, nem annyira szeretem ezeket a bulikat, talán a sok negatív élmény miatt én már ennek az elején is mondtam, hogy halva született ötlet és félig igazam is volt, a másik felében meg talán én rontottam el magamnak ahangulatot. Dóri pedig szerintem azt hiszi nem szeretem vagy csak érdekkapcsolatban állok vele, ennek oka az én hangulatingadozásaim főképp és az önbizalomhiányom, még mindig nehéz néha elhinni, hogy van olyan ember, akinek fontos vagyok, egyszer talán ő is érezni fogja ezt fordított esetben, bár kimutatni nem tudom olyan jól az érzéseimet, de nem adom fel, egyszer még sikerülni fog, mert tudom, hogy bennem van csak idő kérdése mikor tör a felszínre, márpedig időm mint a tenger és tervek is sorakoznak a jövőt illetően, szóval ez megnyugtató azért. Nagyon fáj a torkom, többet nem tudok beszélni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése