2012. december 13., csütörtök

new life?!


Még frissen bejelentkezem a frontról, tegnap szimplán reggel 8-ra jöttem be és 6-ig benn ültem, ez cirka 10 óra :D mint kiderült ismét nem én vagyok a béna, hanem egyszerűen nem működik, aminek működnie kéne és ismét más hibájába futottam bele. Szóval ez kicsit megnyugtatta a lelkem.
Az viszont már kevésbé, hogy annyira fáradt vagyok, hogy tegnap is elaludtam, ahogy hazaértem és olyan rossz Dóri nélkül, főleg a múlt hét után, mert arra nem igazán találni szavakat. Szóval Pénteken el akarok menni vásárolni ajándékokat Karácsonyra mindenkinek, persze egyedül nincs sok kedvem
az is felmerült, hogy moziba elmehetnék Domival akár megnézni a Hobbitot, viszont az elszomorító tény, hogy bármelyik is történne, nem tudom lenne-e hozzá elég erőm, annyira lusta vagyok és kimerült. Hétfőn pedig internetfilozófia vizsga :D
Vasárnap reggel angol, de jövőhét után 2 hét szünet és no meló, oh de várom, egyedül azt nem várom, hogy Januar 9-én ORSI... oh shit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése