2012. november 30., péntek

1 óra és 30 perc

Ennyi időbe telt rájönnöm, hogy vannak érzéseim mások iránt is magamon kívül és véget is ért a szánalmas kis szökési tervem. Nem fogok elfutni, többé már nem, mától komoly változások lesznek a családi légkörben, mert az első dolgom lesz, hogy édesapámmal tisztázzam a viszonyunkat, Dominak már megmondtam, hogy szeretem, amikor elindultam, annyit mondott rá, hogy "oké", de nem baj tudom, hogy ő is szeret, emlékszem a legutóbbi lelépésemre, hogy zokogott, nem tudok így elmenni, hogy csupa fájdalmat és kételyt hagyjak azokban az emberekben, akik számítanak nekem. Erát is szeretem és Pityukát is és mindent átbeszélek vele, és még jobban szeretni akarom, a kis malőrömről pedig nem fogok egy szót se szólni nekik. Biztosabb családi háttért fogok teremteni magamnak, ha beledöglök is, ezt a tanácsot kaptam Tőled, igen Tőled téged se tudlak magadra hagyni a bűntudattal, ha valakinek bűntudata kell, hogy legyen az én vagyok, hogy ide jutott a barátságunk, de egy biztos, nem foglak még jobban büntetni az én hülyeségem miatt, eleget kaptál már így is és vállalom a tetteim következményeit bármi is legyen az, de akkor is szeretni foglak. Küzdenem kell, hogy jobb életem lehessen. Küzdeni, és nem bedobni a törölközőt és elfutni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése