2012. október 3., szerda

Athos

Visszatért! És még emlékszik rám, hogy is lehetne engem elfelejteni? :D
Józsi pedig visszautazott, cserébe maradt nekem egy pulóverem, mondanám, hogy hiányozni fog, de igazából annyira nem, bármikor tudnék vele beszélni a neten. Kissé haragszom is rá, mert már semmi se volt olyan mint régen, amíg itt volt 2 hónapot kb alig láttam 3szor ha találkoztam vele eléggé el van szakadva már a családtól az egész család el van már szakadva egymástól. Bár sose volt az a nem is tudom mi, Tibi inkább ő mindig velünk lógott, mikor haza utazott. Elbúcsúzni nem tudtam, azt se tudtam, hogy most látom utoljára ki tudja meddig, így aztán én éppenséggel aludtam, amikor elment Vasárnap, de mindegy amúgy se szeretek búcsúzkodni és nem is tudok.
Ma szimplán annyira nem volt kedvem elmenni előadásra, hogy nem mentem el előadásra, micsoda lázadó vagyok mi? Helyette inkább rendhagyó módon töpörtyűs szilvás sütit ettem kovászos uborkával, meglepő mód semmi utóhatása nem lett, leszámítva a telefosott Wc-t, na jó nem csak vicceltem, úgy hogy le van tesztelve a cucc ezentúl bárki fogyaszthatja ebben a kombinációban őket.
"Jól sikerült az interjú" - és most már én is elhiszem, így hogy Judit mondta a HR-es csaj, tőle valahogy másképp hallatszott, mint bárki mástól. Így most már úgy vagyok vele, ha a pénteki gépes nem is sikerülne túl fényesen, akkor is büszke lehetek magamra, de azért valamit készülök a péntekire is, mert már régen kódoltam c++ ban szóval nem ártana egy kis ismétlés előtte. Kifejtettem a TBBT-val kapcsolatos aggodalmaimat. És már van egy vázlatom illetve rögtön kettő másik filmekhez is. Összegezve nagyon jól éreztem eddig magam még akkor is, ha a hivatalos álláspont szerint nem beszélünk Dórival, persze ez a jókedv tart addig amíg bizonyossá nem válok abban, hogy ez valóban így lesz, mert most még azt gondolom este folytatódik minden onnan ahol megszakadt, aztán lehet koppanok majd, de majd akkor ráérek szomorkodni. Most pedig kiviszem Deborát sétálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése