2012. október 4., csütörtök

Házfoglalók

A mai álmom következik:
bajban vagyok mert a nagyját elfelejtettem, basszus. Amire emlékszem, hogy részint a házunkban játszódott és a környék utcáin, illetve beleszőttem azt is, hogy Dóri írt, csak nem jelezte ki a telefonom, de ez már unalmas, hogy minden bejegyzésben erről papolok, szóval a többi rész annyiból állt, hogy el akartuk adni a házat és jöttek vevők, akiknek különösképp tetszett az én szobám, és befeküdtek az ágyamba is és a wc-n is 20 percet töltöttek (egy házaspár volt) és a földszinten fel kellett szednem a legót, mert szét volt szórva, (áh kezdenek visszatárni a részletek) szóval azért nem volt feltakarítva, mert Dórival (tessék már megint :D) éppen Újpalotáról jöttünk haza busszal és lusta voltam felszedni, illetve nem is vettem észre, hogy ott van. Ezután egy ködös rész következik, majd pedig egy bringás üldözés a közeli utcákban, aminek a végén bemenekültünk a házba, de a bringák az utcán maradtak és utánunk jött egy férfi és a fia, akik valami házfoglalók lehettek vagy én nem is tudom, de azt tudom, hogy egyszer csak elkezdtem 2 dobozba összeszedni a cuccaimat és a pénzemet és bepakolni a hátitáskámba, arra emlékszem egészen pontosan, hogy több fényképet és rajzot is elpakoltam, amik amúgy nincsenek is a szobámba és soha nem is voltak, de volt jó pár fényképem Dóriról és rajz is tőle és azokat is bepakoltam, Eráék segítettek, kapkodnom kellett nagyon, majd leugrottam a teraszról és bementem a faházhoz, de nem voltak ott a bringák, ekkor átugrottam a kerítésen, és megláttam őket az utcán, de mindegyik szét volt verve és hiányzott az összesnek az egyik kereke, végül találtam egyet, aminek meg volt mind a 2 kereke, de az első kereke kisebb volt és görbe és alig lehetett vele haladni így inkább eldobtam és futottam egyenesen és többre nem emlékszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése