2012. október 19., péntek

Parkban késel a Mikulás

Mai álmom teljesen filmszerű volt, annyira, hogy mikor felkeltem még a zenére is emlékeztem, ami ment az álmom közbe és ha tudnék zenét csinálni ezt meg kéne komponálni, mert ez igazán jó volt. Az álom először úgy kezdődött, hogy bementem az ELTÉre, és ott volt velem Dóri, Kitti, Erika és Cila, villamossal mentem és találtam benn a suliba egy céget, akiknél lehetett szakmai gyakorlatra jelentkezni és nagyon szimpatikusak voltak az emberek, megnéztem egy előadást tőlük, mit is kéne csinálni és tetszett, felhívtam Erát, majd elindultam ezután az Orsi előadásra, de mivel elhúzódott az egész már nem tudtam hazamenni Dóriékkal előtte és nélkülük indultam a suli fele, ezek szerint a cég mégse a suliba volt, mert gyalogolnom kellet, megittam egy energia italt és egy bringás eltekert mellettem és azt akarta versenyezzünk, ekkor már futottam, ő is a suliba ment, ahova én és nem találtuk meg ott ahol lenni szokott, kerestem ott köröztem össze vissza és sehol nem volt, pedig emlékeztem, hogy ott kellett lennie. Ezek után hirtelen találkoztam Dórival pár fiúval, akik a barátaim voltak és még valaki lánnyal és azt mondták 2 év kimaradt az életemből. Ekkor mintha látomásom lett volna beugrott miért, tél volt, esett a hó, hazafele tartottunk egy parkba az apámmal, és egy télapó ruhás ember megkéselt minket, az álombeli apám pedig belehalt, nekem ezek szerint pedig kiesett 2 év memóriám, de nem a szokványos módon mert olyan mintha az ezt követő 2 évem esett volna ki és ez az érzés borzalmas volt. Ott volt Dóri, de már nem úgy mint a legutóbbi emlékeimben, azt mondta együtt voltunk mikor ez történt, azóta pedig nem tudja mi van én meg azt éreztem kimaradt talán életem legszebb 2 éve az életemből, mert ezalatt olyan lehettem, mint valami zombi. Ezután felhívtam Erát, aki mondta, hogy ez mind igaz és most már 06-os troli jár nem pedig villamos azon a részen, ahol voltunk, felszálltunk rá, átmentünk a hídon és leszálltunk. eközben volt ott valami srác, aki látszólag Dóri új legjobb barátja lett, azalatt az idő alatt, amire én nem emlékszem és borzalmas volt ezt látni, hülyéskedtek, majomkodtak ütögették egymást, ahogy mi is szoktuk és puszit is kapott tőle én pedig többet már nem, azután hogy elmondták kiesett nekem az utóbbi 2 év Emlékszem képletesen még a kezét is ilyen lassított felvételes módon csúsztattam ki az én kezemből, mert láttam rajta, hogy csak azért van velem, mert sajnál a történtek miatt, de szíve szerint a másik sráccal lenne. Elindultunk a hídon erre egy ember, akit akkor még nem láttam egy kocsiból elkezdett lövöldözni ránk elbújtunk a híd korlátja mögött és valahogy átkúsztunk a híd túloldalára azután kiszállt a csávó mikulás ruhában!! és üldözött minket menekültünk futottunk és hirtelen ugyan abba a parkba voltunk ahol az apámat is megölték és mindenki más mögöttem futott és hirtelen mintha megvágták volna az arcukat egy késsel ezután pedig nem láttam már az arcukat, az enyém is véres volt és a földre estem, zenét hallottam és vége volt.

Azon gondolkoztam hogy teljesen filmszerű, még a lezárás is és mi van ha én voltam a gyilkos végig? Ha én vagdostam meg a végén a barátaimat is és nem is együtt futottunk hanem előlem futottak vagy utánam? A legvégén pedig mintha láttam volna kinyílni egy ajtót és kijönni rajta egy embert... de ennek semmi értelme. De ez a kiesett életem valószínű legjobb 2 éve életérzés annyira iszonyatosan rossz, hogy nem is tudom leírni szavakkal, amit éreztem mikor ezt álmodtam és teljesen valóságosnak tűnt minden basszameg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése