2012. október 3., szerda

hallo-hallom

Fura nem beszélni valakivel, akivel 8 nap híján 1 éven át minden nap beszéltél rendszeresen. Szívem szerint felhívnám, de mivel jóformán én lettem lekoptatva visszatart az önérzetem, majd talán holnap ha addig se lesz semmi, ugyanakkor meg óriási csalódás az egész, mert ilyenkor teljesen egyoldalúnak érzem ezt a nem tudom mit. És ilyenkor védekező módba kapcsolok, mert ha azt érzem leszarnak, akkor én is leszarok másokat, sőt legjobb védekezés a támadás szóval mit fájdítsam a szívem, ha számítanék bármit is nem lenne túl megerőltető feljönni a netre és írni. Ha meg már nincs mit mondania nekem, akkor idő kérdése és nekem se lesz még ha volna akkor sem. Aha, akkor eddig tartott a pozitív felfogás, sértődött üzemmodba váltottam a jelek alapján :DD Welcome to the Dark Side

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése