2012. november 7., szerda

Day Three - The Inside Job

Első bejegyzés a mokuskerekbol ami igazabol egyáltalán nem olyan szörnyű mint amennyire mások gondoljak. Az elmúlt pár napban mondhatni minden a feje tetejére állt de mint mindig nekem most sincs sok fogalmam arról mi a fene is folyik valójában ami miatt ez van. Akárhogy is en ugyan ugy rendelkezésre állok mint eddig sot talán most meg jobban is igényelnem a társaságot mint bármikor eddig, de valamiért nem akar összejönni és ahogy en érzem ezért egyáltalán nem en vagyok a felelős persze mivel semmit nem tudok így ezekben a dolgokban is csak találgatni tudok és mondjuk csak pár nap telt el szóval meg változhatnak a dolgok. A munkahely pedig egyáltalán nem egy haláltábor, a beszélgetések ugy érzem nem miattam maradnak el vagy nem olyanok mint eddig persze lehet csak magamat próbálom menteni, de en akkor is így látom. Szóval en nem haltam meg nem tudom dorival mi lett mi a francot gyászol engem vagy magát a suli miatt de bármit is csinál csak saját magát húzza vele egyre mélyebbre és mélyebbre és persze engem is mert nem tudom épp ésszel felfogni mi ez a ngy fordulat amikor szinte semmi nem változott a dolgokban csak annyi hogy nem otthon ülök hanem egy irodában amig o suliban van. Asszem iszok egy forró csokit mert az itt ingyen van. Szóval kávé szünet következik és megnézem a szendvicsem is. Pontositok eszek és közben írok is xD végre kiürült az Étkező és nem kell hallgatom a sperma és a fogamzásgátlásrol és a faszhiányrol szoló elmelkedeseket... Eközben folytatvan az értelmetlen elmelkedest nem ertem Dóri gondolkodását vagyis érteni ertem csak ez a lehető legrosszabb módszer ahogy kivitelezi. Finom ez a sajtos szendvics xD ja amugy nincs penz hogy vegyek kaját szóval hideg kaján elek 1 hónapig... Na szóval ahogy en látom bár nem ertem miért elemzem mas szokásait de megpróbálom ugy hogy ha máj olvasod ne legyen sértő. Szóval jársz suliba ez x óra egy nap ezen nem lehet mit faragni annyi amennyi. Hazaer az ember eszik iszik edz stb és ezek közbe mar a holnapon stresszel vagy azon hogy mit kell tanulni, egyéb sulis dolgok de amig ez megy folyamatosan csak megy lefelé az életkedv aztán ott van a helyzet velem hogy beszelni kene esetleg találkozni stb és az ezek által kezdett feszültség és ez amolyan mérleg szeru ha az egyik elbaszta a hangulatot a masik meg jobban el lesz rontva és hatással vannak egymásra. És ez az egesz szétzilál mindent nincs nyugalmas óra, nap, szünet mert csak az jár a fejedben hogy mikor vege lesz milyen szar lesz, de valamikor kene élni a jelennek is mert ez az állandó szorongás nagyon nem lehet jo. Nem vagyok kurva okos, amit talán en csinálnék ilyen esetben az az hogy szenvednek xD mert ezen egyedül nem igazán tud változtatni az ember önerőből mas segítsége nélkül. Szóval en mint külső ember azt mondanám a legfontosabb: oszd be az idodet: minden legyen betablazva, a pihenés, a tanulás, a szórakozás és amikor az egyiket csinálod ne a másikra gondolj hanem arra amit épp csinálsz persze kurva könnyű ezt így leírni meg mondani nem nagyon tudom ez hogyan vihető at a gyakorlatba az is lehet hogy sehogy, de a lényeg hogy valahogyan meg kene tanulnod kezelni és szétválasztani az egyes dolgokat mert így csak egymást rontják el mintegy lánc reakciókent és ez senkinek nem jo, de főleg neked nem, persze en mint önző személy tudom jól hogy ha neked valami jo az valószínű nekem is az így talán nem mindenféle hátsó szándék nélkül próbálok segíteni. És a legfontosabb ne foglalkozz az en bajaimmal igazabol nekem nincsenek is gondjaim nekem egy gondom van csak és az az hogy ha te nem érzed jól magad minden mas emoge szorul mert bármi is történik en ettől érzem magam a legrosszabbul ilyen olyan úton módon és ez ahogy észrevettem két irányú mert ezt nálad is észrevettem. Ja és persze mondj el mindent ami bánt és ami faj, és kurvara gyere at matekozni hétköznap is, csak hogy tudd miattad járok korán dolgozni hogy délután talalkozhassunk. Ha Te nem lennél nem is tudom miért mennek haza mi értelme lenne ugy mindenek? Hat ennyi. Mire ezt leírtam el is ment 40 perc és az ebédlő is barátságos hangulatú lett mar csak pár ember lézeng itt engem beleértve és azt kell meg mondjam hogy nagyon hianyzol nekem Dori és remelem minél hamarabb találkozunk mar végre, lassan kezdem elfelejteni hogy nézel ki. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése