2012. november 27., kedd

No Mercy

Fenn lüktet az égen, parázslik a hamu, mely maga alá temet. Meghasad a föld!
Ember embernek ellensége vér szívja vérét, belőled táplálkozik, a gyűlölet élteti?
Léptem után nyom marad, hirdeti utamat, eltörölni nem tudod, meghasadt a föld.
Nyomtalanul létezem, hátad mögött vétkeztem, kiszúrja a szemed, visszaszúrsz.
Fáj az igazság fáj hogy létezem zavar ha lélegzem, léptem után meghasad a föld
Én én vagyok, te nem én vagy és te se! Csak megrázol, felkavarod a gyomromat.
Ha jót akarsz remélem csak buta vagy, azok vagytok, már nem kell a segítség
Egyszer elmegyek, de addig lássatok, lássátok ki voltam és ki leszek.
Mert más leszek, ha mással lehetek, olyan, mint veletek soha, némán irigykedhetsz
Örülnöd kéne, nem bántani, eleget bántottál már nemde? Kegyetlen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése