2012. november 28., szerda

Sleeping Beauty

Most vagyok önmagam, még érzem a tudatom, bár hiányzik valami vagy inkább valaki, remélem te és te, megjavultok, kár lenne neveden szólítani, az túl személyes lenne. Én nem haragszom ti rátok, nektek van bajotok velem?! Örökké csak a baj van velem, csak a helyzet változott, mivel talán elhiszem, hogy nem csak én lehetek a baj, mert valakinek én nem csak baj vagyok, nem úgy mint nektek. Szóval majd egyszer rájöttök, nem voltam tökéletes, de akkor sem ezt várná az ember tőletek, senkitől, sohasem. Ébren álmodom most, még, amíg el nem alszom a hazaúton, sajnálom, hogy elhalkultam, igyekszem, de fáradok. Most üzenek neked, amíg erőm engedi, szeretlek és hiányzol, víg időkre gondolok, feltölt és mesél a lelkemnek, olyan mesét, ami elaltatja a kételyt és felébred a remény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése