2012. november 18., vasárnap

Elveszek a homályba, nem tudok önmagam lenni, vagyok valaki, de ki? Rettegek a hétköznapoktól, félek, utálom, nem várom. Már előre megnyomorítom magam, pedig még el se jött a pillanat. Forgolódok a síromban, kriptaszökevény lettem. Nem találom a kapaszkodót, egyszerűen nem megy, változok és félek saját magamtól, az irány, melyet veszek egy hasadék fele vezet és nem lassítok... Mi lesz velem? Mi lesz, ha ilyen maradok? Mi leszek, ha nem akarok ilyen maradni? Mit fogok tenni magammal? Annyira féltem magamat, önnön magam mérgező gondolataitól. Hova tűnt a mi? Hogy tehetem ezt magammal? Sós víz önti el a tüdőmet és fuldoklok, fuldoklom és nem akarok levegőt venni. Mi lesz ha elfogy az oxigén? Pislákol a fényem már...

3 megjegyzés:

  1. ismerjük egymást? a lényeg, hogy ha elkezdesz merülni a sós vízben ne ijedj meg, engedd el magad és ne engedd ki a mély levegőt amit még akkor szívtál be mikor azt gondoltad ez lesz az utolsó. Ez a levegő fog visszaemelni a vízfelszín fölé. A sós víz már csak ilyen, megijeszthet néha.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok benne biztos, hogy ismerjük egymást, mivel azt se tudom már én ki vagyok vagy akarok e bárki lenni egyáltalán. Amúgy meg, ha már folyik be, az azt jelenti kiengedtem és reflex szerűen próbálok levegőt venni a víz alatt.

      Törlés
  2. Ezzel nem egészen értek egyet. Ha élni akarsz nem fogsz levegőt venni a víz alatt reflexszerűen.
    Bárki vagy?

    VálaszTörlés